Na tuto otázku dnes šesťáci hledali odpověď. Hodina dějepisu tak probíhala “ v terénu“. Žáci byli rozděleni do trojic, ve kterých měl každý svou roli. První byl zvěd, zjišťoval všechny možné informace vedoucí ke krizi republiky. Druhý byl donašečem. Jeho úkolem bylo předat informace, které zjistil od zvěda. A komu předával informace? No přeci písaři, což byla role třetí. Písař informace sepisoval pro konzula, který je za to všechny náležitě odmění. Tedy pokud veškeré informace povedou k odhalení důvodu, který způsobil krizi republiky.
Rubriky
- Akce
- Čápata – žákovský parlament
- Informace
- Nabídka volných pracovních pozic
- Nezařazené
- Plánujeme…
- Projekty a granty
- Projekty Scio
- Projekty spolufinancované EU
- Rodiče vítáni
- Semináře pro pedagogy
- Školní družina
- Školní jídelna
- Školní rok
- Školská rada
- Soutěže
- Třídy
- Výchovný poradce
- Zájmové kroužky
- Zápis do první třídy